Action(اکشن), Narrative(داستان محور), Shooter(شوتر)

دانلود بازی Medal of Honor: Above and Beyond برای quest

با بازی Medal of Honor: Above and Beyond (مدال افتخار: بالاتر و فراتر از آن)، وارد چکمه‌های یک مامور دفتر خدمات استراتژیک (OSS) در اروپای جنگ‌زده شوید. کمپین تک‌نفره پر از اکشن و نبرد های چندنفره سریع را تجربه کنید که شما را مستقیماً در بزرگترین و تاریخی‌ترین رویدادهای جنگ جهانی دوم روی زمین قرار می‌دهد.

صدای گلوله هارا هنگام پرواز بشنوید، برای جلوگیری از شلیک دشمن، پشت سنگر بنشینید، و از هواپیماهای در حال سوختن شیرجه بزنید. نارنجک‌ها را در هوا بگیرید و به سمت دشمن پرتاب کنید، سنجاق‌های نارنجک را با دندان‌هایتان بیرون بکشید، و در حین فرار کردن از آتش، سلاح‌های خود را دوباره پر کنید. شما تاریخ را تماشا نمی کنید، آن را تجربه می کنید. با Medal of Honor تجربه ای خواهید داشت که هرگز فراموش نخواهید کرد.

برای یادگیری داستان های واقعی جانبازان و دیدن جنگ جهانی دوم از چشمان آنها، گالری را مشاهده کنید. گالری شامل ویدئوها، مصاحبه ها و مستند کوتاه برنده اسکار COLETTE است.

Medal of Honor™: Above and Beyond در حال حاضر یکی از پر فروش ترین و پر حجم ترین بازی های quest 2 با حجم تقریبی 40GB است.

Single User, Multiplayergame mode(مود بازی)
Sitting, Standing, RoomscaleSupported Player Modes(حالت پشتیبانی شده)
Oculus TouchSupported Controllers(کنترلر های پشتیبانی شده)
Meta Quest 3, Meta Quest Pro, Meta Quest 2Supported Platforms(پلتفرم پشتیبانی شده)
GamesCategory(دسته بندی)
Action, Narrative, ShooterGenres(ژانر ها)
English, French (France), German, Japanese, Korean, Spanish (Mexico)Languages(زبان)
0.518Version + Release Notes
Respawn EntertainmentDeveloper
Electronic ArtsPublisher
https://www.oculus.com/medal-of-honor/Website
November 15, 2021Release Date
Privacy PolicyDeveloper Privacy Policy
41.02 GBSpace Required(فضای مورد نیاز)

قیمت در فروشگاه (oculus): $39.99

(دانلود فقط با آی پی ایران امکان پذیر است، یعنی برای دانلود نباید از وی پی ان استفاده کنید)

شما بعد از کلیک روی دکمه دانلود وارد وبسایت اشتراک فایل «آپلودبوی» شده و با کلیک روی گزینه دانلود رایگان امکان دانلود با سرعت 2 مگابیت بر ثانیه (256 کیلوبایت بر ثانیه) را دارید. همچنین میتوانید با ساخت یک اکانت رایگان در سایت آپلود بوی امکان توقف و ادامه دانلود را فعال کنید.

درصورتی که نیاز به سرعت بالاتر دارید میتوانید با خرید اشتراک آپلود بوی در بازه های زمانی 1 ماهه | 3 ماهه | 6 ماهه | 1 ساله با سرعت نامحدود به دانلود فایل ها بپردازید.

(امکان دانلود فایل های با حجم بیشتر از 4 گیگ برای کاربرانی که اشتراک آپلود بوی ندارند امکان پذیر نیست که ما طی روز های آینده فایل های بیشتر از 4 گیگ را دوباره در پارت های 4 گیگی آپلود میکنیم)

هدست های Meta Quest بدلیل ماهیت نرم افزاری و سیستم عامل اندرویدشون قابل بن شدن نیستند ولی احتمال بن شدن اکانت هست که در اونصورت باید هدست رو ریست فکتوری کنید. که این مورد هم برای نقص قوانین متا و ریپورت شدن توسط بقیه کاربران با عنوان های «اسکم، کلاه برداری، خود را جای شخص دیگری جا زدن یا غیره» که در این صفحه قابل ملاحظه است پیش میاد و بن شدن اکانت با دلیل نصب بازی های کرکی تا الان برای کسی پیش نیومده و هدست های ما حدود دوسال همزمان بازی های قانونی و کرکی روش استفاده شده و هیچ مشکلی از بابت بن شدن اکانت نبوده.

البته با این که آنلاین شدن و اجرای بازی های قانونی یا استفاده از مرورگر و... مشکلی نداره ولی به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه بخش مولتی پلیر یا همون آنلاین بازی های کرکی رو اجرا کنید چون در این صورت احتمال بن شدن هست. (میتونید به اینترنت وصل باشید و بخش آفلاین رو بازی کنید)

همانطور که در جواب به سوال بالایی توضیح دادیم بله میتوانید همزمان از بازی های کرکی و قانونی استفاده کنید. (برای جواب کامل تر جوابِ سوال بالا را بخوانید)

برای اکسترکت فایل های دیتا که با پسوند زیپ قابل دانلود هستند باید روی فایل راست کلیک و روی گزینه extract here کلیک کنید.

برای اکسترکت فایل های چند پارتی همه پارت هارو دانلود و داخل یک پوشه قرار بدید و فایلی که با پسوند zip.001 تموم میشه رو اکسترکت کنید.(نباید همه فایل ها رو اکسترکت کنید، فقط فایل اول با پسوند گفته شده رو اکسترکت کنید.)

برای اکسترکت فایل های چندپارتی نیاز به برنامه 7zip یا winrar دارید (پیشنهاد ما برنامه 7zip هست، چون رایگانه، نیاز به کرک نداره و راحت نصب میشه.)

نکته: دیتای بازی ها که باید در پوشه android>obb کپی کنید با نام .com شروع میشه

  • با خرید قانونی بازی ها دسترسی لحظه ای به آپدیت ها و پچ های بازی ها دارید.
  • میتوانید با خیال راحت از تجربه آنلاین بازی ها لذت ببرید. (در حال حاضر برای تجربه آنلاین اکثر بازی ها باید حتما نسخه قانونی آن را تهیه کنید حتی اگر آخرین ورژن بازی را داشته باشید.)
  • حمایت از سازندگان بازی و تشویق آن ها برای تولید بازی های با کیفیت بیشتر.

همه بازی ها روی هدست های Meta Quest 2/3/Pro قابل اجرا هستند.

حتی اگر در جدول توضیحات برخی بازی ها فقط هدست Quest 2 نام برده شده باشه این به این معنی هست که آپدیت نسخه Quest 3 این بازی منتشر نشده یا منتشر شده ولی هنوز آپدیتش توسط وی آریان آپلود نشده، اما تقریبا همه بازی های Quest 2 روی هدست های Quest 3 و Quest Pro قابل اجرا هستند. و آپدیت نبودنشون به این معنی هست که از قدرت پردازشی بالاتر Quest 3 استفاده نمیکنند و با همان کیفیت Quest 2 اجرا میشوند.

18 نظر در “دانلود بازی Medal of Honor: Above and Beyond برای quest

  1. محسن گفت:

    با تشکر از سایت خوبتون .واقعا بی نظیر . فقط این بازی کرش میخوره عکس بازی میاد بعد از 4 ثانیه میپره بیرون راهنمایی کنید ممنون.میشم

  2. Hossein گفت:

    من بازی رو نصب کردم در اول اجرا بعد از اینکه مدتی کرش میشه و میاد بیرون. کوئست رو ریست هم کردم بازی رو دوباره هم نصب کردم ولی درست نشد!

    1. masih(admin) گفت:

      عزیز بازی که مشکلی نداره چون خودم بازی کردم توی دیسکورد هم بپرسید خیلی ها دانلود کردند و بازی کردند شاید حافظه هدستتون خیلی پره یا…
      واقعا نمیدونم ولی بهتره یدور هدست رو ریست فکتوری کنید اگه برای بازی های دیگه هم این مشکل رو داشتید

  3. milad گفت:

    سلام دوستان من نصب کردم طبق اموزش میره برای لود ولی اجرا نمیشه لظفا راهنمایی کنید

    1. masih(admin) گفت:

      سلام عزیز هدست رو ریست کنید مشکل حل نشد دوباره بازی رو نصب کنید.
      البته توجه داشته باشید که لود اولیه این بازی به زمان نسبتا زیادی نیاز داره.

  4. saeed گفت:

    دمتون گرم
    این همونی که قبلا چند پارتی بود الان یکیش کردین که یه سری ک نتوستن بتونن یا آپدیت خاصی داشته؟

    1. masih(admin) گفت:

      بله عزیز هم آپدیت شده هم در غالب یک پارت آپلود شده که دوستان مشکلی نداشته باشن.

  5. دانیال گفت:

    دانلود کردم بینظیر بود ، فقط اگه ممکنه یه نرم افزار خوب مثل سایدکوئست معرفی کنید ، چون بعضی اپ ها رو نصب نمیکنه

    1. masih(admin) گفت:

      سلام عزیز میتونید با استفاده از روش دوم و با برنامه BUGJAEGER نصب کنید
      ولی برنامه دیگه برای کامپیوتر هم هست که بزودی ی ویدیو آموزشی ازش درست میکنم

  6. پیام گفت:

    عالی داداش عالی مشکلم حل شد و از بازیش کیف کردم دمت گرم

  7. حمید گفت:

    چند هفته ای می شه که دانلودش کردم. به نظرم از نظر گیم پلی و گرافیک و داستان بازی جذابه. و پک دانلود هم مشکلی نداشت. ممنون.

    1. masih(admin) گفت:

      مرسی از نظرتون عزیز

  8. Payam گفت:

    مسیح داداش این دوتا رو هم به لیست اضافه کن لطفا
    1- Vox Machinae
    2- Until You Fall

  9. دانیال گفت:

    ممنون از پاسختون و این که وقتی سایتتونو دیدم و توضیحاتتون رو باعث شد کوئست رو بخرم ، این مراحلو رفتم اما اصلا با winrarباز نمیشه و ارور میده ، ممنون میشم بازم راهنمایی کنید .

    1. masih(admin) گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر مشکلتون اکسترکت کردن و نصب بازی هاست که داخل ویدیو آموزشی روش اول توضیح دادم.

      ولی فقط اینو میگم که اگر بازی بصورت zip هست باید اکسترکتش کنید، و اگر بصورت zip چند پارتی هست(zip.001، zip.002 و…) باید همه پارت هارو دانلود کنید و کنار هم دیگه قرار بدید(داخل یک فولدر) و بعد پارت اول رو اکسترکت کنید.
      (نیازی به اکسترکت همه پارت ها نیست)

  10. دانیال گفت:

    سلام، ممحون از سایت خوبتون ، این بازی و چند بازی دیگه فایلهاشون ناقص خراب تو سایت گذاشته شده ، مشکل اینه که اولا زیپ نیست و خودت باید دوباره ری نیم کنی و بعد از این کار بازهم ارور میده ، اگر ممکنه اصلاح کنید

    1. masih(admin) گفت:

      با سلام دوست عزیز این فایل بصورت زیپ چند پارتی هست.

      همه فایل ها رو در ی پوشه قرار بدید و قایل اول که پسوند zip.001 داره اکسترکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید